• Home
  • Over ons
  • Diensten
    • Huurprijsverlaging
    • Achterstallig onderhoud
    • Servicekosten
    • Huurcontracten
    • Goed Verhuurderschap
  • Onze werkwijze
    • 7 Redenen om voor Huurteam Tilburg te kiezen!
    • Veelgestelde vragen
    • Kosten
    • Downloads
  • Contact
  • Nederlands
    • English (UK)
    • Arabic – عربى
    • Bulgarian – български
    • German – Deutsche
    • Polish – Polskie
    • Romanian – Română
    • Spanish – Español
    • Turkish – Türk
  • Zoeken
Doorgaan naar inhoud
  • Home
  • Over ons
  • Diensten
    • Huurprijsverlaging
    • Achterstallig onderhoud
    • Servicekosten
    • Huurcontracten
    • Goed Verhuurderschap
  • Onze werkwijze
    • 7 Redenen om voor Huurteam Tilburg te kiezen!
    • Veelgestelde vragen
    • Kosten
    • Downloads
  • Contact
  • Nederlands
    • English (UK)
    • Arabic – عربى
    • Bulgarian – български
    • German – Deutsche
    • Polish – Polskie
    • Romanian – Română
    • Spanish – Español
    • Turkish – Türk
  • Zoeken
FAQ categorie: Gebreken
Home FAQs

FAQ categorie: Gebreken

Verhuurder wil de woning renoveren. Heeft dit gevolgen voor mij?

Een renovatie van de woning kan gevolgen hebben voor jouw huurcontract, huurprijs en servicekosten. Renovatie is een van de redenen om een huurovereenkomst te beëindigen, maar er zijn wel richtlijnen waar een verhuurder zich aan moet houden. De verhuurder moet kunnen aantonen dat de renovatie noodzakelijk is (denk bijvoorbeeld aan …

Continue reading"Verhuurder wil de woning renoveren. Heeft dit gevolgen voor mij?"

Kan ik ook de gebreken zelf herstellen?

Dit is een moeilijke vraag. Sommige gebreken zijn sowieso voor de huurder om te vervangen, zoals het klein onderhoud. Bij groot onderhoud is de verhuurder hiervoor verantwoordelijk. Doet hij dit niet, kun je hem in gebreke stellen en het zelf oplossen. Daarbij kun je denken om de kosten in te …

Continue reading"Kan ik ook de gebreken zelf herstellen?"

Verhuurder herstelt geen gebreken. Wat kan ik doen?

Als je een gebrek ervaart, meld je dit zo snel mogelijk bij je verhuurder. Deze dient dit te beoordelen en te repareren als het onder groot onderhoud valt. Een gebrek melden kun je doen via telefoon, maar belangrijk is ook dat je dit schriftelijk doet, zodat je bewijs hebt van …

Continue reading"Verhuurder herstelt geen gebreken. Wat kan ik doen?"

Welke kosten voor onderhoud zijn voor mij en welke voor de verhuurder?

Er wordt een verschil gemaakt tussen klein, dagelijks onderhoud en groot onderhoud. Klein, dagelijks onderhoud: Dit is onderhoud dat een huurder zelf dient op te lossen, zoals het oliën van scharnieren, gootsteen ontstoppen en herstel van kleine gebreken zoals plekjes op de muur verven of het vervangen van lampen in …

Continue reading"Welke kosten voor onderhoud zijn voor mij en welke voor de verhuurder?"

Contact

E-mail: info@huurteamtilburg.nl
Facebook: @huurteamtilburg

Of neem contact op via ons contactformulier of boek een online consult.

FAQ

Is mijn huurprijs correct?

Ik krijg mijn borg niet terug, wat moet ik doen?

Hoe krijg ik een eerlijke afrekening?

Hoe zeg ik mijn contract op?

Zijn jullie volledig gratis?

Downloads

Privacybeleid

Machtigingsformulier

Waar let ik op bij een nieuwe woning?

Bemiddelingskosten terugvorderen

Borg terugvorderen

 

In samenwerking met

©2021 Huurteam Tilburg
Aangedreven door Septera & WordPress.
Terug naar boven