• Home
  • About us
  • Our services
    • Rental price reduction
    • Overdue maintenance
    • Service costs
    • Contract checks
    • Good Landlordship
  • Our method
    • 7 Reasons to choose Huurteam Tilburg!
    • Frequently asked questions
    • Costs
    • Downloads
  • Contact
  • English (UK)
    • Nederlands
    • Arabic – عربى
    • Bulgarian – български
    • German – Deutsche
    • Polish – Polskie
    • Romanian – Română
    • Spanish – Español
    • Turkish – Türk
  • Search
Skip to content
  • Home
  • About us
  • Our services
    • Rental price reduction
    • Overdue maintenance
    • Service costs
    • Contract checks
    • Good Landlordship
  • Our method
    • 7 Reasons to choose Huurteam Tilburg!
    • Frequently asked questions
    • Costs
    • Downloads
  • Contact
  • English (UK)
    • Nederlands
    • Arabic – عربى
    • Bulgarian – български
    • German – Deutsche
    • Polish – Polskie
    • Romanian – Română
    • Spanish – Español
    • Turkish – Türk
  • Search
FAQ Category: Gebreken
Home FAQs

FAQ Category: Maintenance issues and/or defects

My landlord wants to renovate my home. Does this have consequences for me?

Een renovatie van de woning kan gevolgen hebben voor jouw huurcontract, huurprijs en servicekosten. Renovatie is een van de redenen om een huurovereenkomst te beëindigen, maar er zijn wel richtlijnen waar een verhuurder zich aan moet houden. De verhuurder moet kunnen aantonen dat de renovatie noodzakelijk is (denk bijvoorbeeld aan …

Continue reading"Verhuurder wil de woning renoveren. Heeft dit gevolgen voor mij?"

Can I also fix the defects myself?

Dit is een moeilijke vraag. Sommige gebreken zijn sowieso voor de huurder om te vervangen, zoals het klein onderhoud. Bij groot onderhoud is de verhuurder hiervoor verantwoordelijk. Doet hij dit niet, kun je hem in gebreke stellen en het zelf oplossen. Daarbij kun je denken om de kosten in te …

Continue reading"Kan ik ook de gebreken zelf herstellen?"

Landlord does not repair defects. What can I do?

Als je een gebrek ervaart, meld je dit zo snel mogelijk bij je verhuurder. Deze dient dit te beoordelen en te repareren als het onder groot onderhoud valt. Een gebrek melden kun je doen via telefoon, maar belangrijk is ook dat je dit schriftelijk doet, zodat je bewijs hebt van …

Continue reading"Verhuurder herstelt geen gebreken. Wat kan ik doen?"

What maintenance costs should I pay for and which belong to the landlord?

Er wordt een verschil gemaakt tussen klein, dagelijks onderhoud en groot onderhoud. Klein, dagelijks onderhoud: Dit is onderhoud dat een huurder zelf dient op te lossen, zoals het oliën van scharnieren, gootsteen ontstoppen en herstel van kleine gebreken zoals plekjes op de muur verven of het vervangen van lampen in …

Continue reading"Welke kosten voor onderhoud zijn voor mij en welke voor de verhuurder?"

Contact

E-mail: info@huurteamtilburg.nl
Facebook: @huurteamtilburg

Or contact us through our contact form or book an online consultation.

FAQ

Is my rental price correct?

I'm not getting my deposit back, what should I do?

How do I get a fair service cost settlement?

How do I terminate my rental contract?

Are you completely free?

Downloads

Privacy policy

Authorization form

What should I pay attention to when renting a new home

Letter to reclaim agency fees

Refunding your deposit

 

In cooperation with

©2021 Huurteam Tilburg
Powered by Septera & WordPress.
Back to Top